Over deze opleiding
Social Media inzetten vanuit strategie
Social media zoals LinkedIn, Twitter, Facebook, en YouTube zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook in de zakelijke omgeving doen social media hun intrede, al is het maar omdat klanten of relaties contact zoeken met uw organisatie via social media.
Menig marketeer is er inmiddels van doordrongen dat hij of zij ‘iets’ moet gaan doen met Social Media. Maar wat? En op welke manier? Hoe kun je social media zo inzetten dat ze een waardevolle bijdrage leveren aan je marketingdoelstellingen? En welke consequenties heeft dat voor jouw organisatie? Welke gevolgen heeft het inzetten van social media eigenlijk voor je marketingstrategie, ook op lange termijn?
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...