Over deze opleiding
Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. In tegenstelling tot campagnes rondom producten en merken, is het gedrag van mensen hierbij sturend. Maar hoe organiseer je dat als bedrijf? Is het mogelijk om alle verschillende campagnes rondom uw merken, producten, diensten en verschillende afdelingen etc. zo te managen dat u er het maximale uithaalt? Dit vraagt specifieke kennis, kunde en know how op het gebied van campagne management, deze vraagstukken vromen het uitgangspunt voor de korte opleiding Campagne Management.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...