Over deze opleiding
Contact Center Management
Veel contact centers groeien van industrieel aangestuurde afdelingen, vaak gezien als kostenpost, uit tot contact centers die waarde creëren voor de klant en organisatie. Ze zijn verantwoordelijk voor de realisatie van een belangrijk deel van de ‘customer experience’ door de contactmomenten met de klant. Het aantal kanalen dat het contact center hiertoe integraal inzet neemt toe; het is lang niet meer de telefoon alleen waar gebruik van wordt gemaakt. De toegankelijkheid en kwaliteit van de contacten verbetert door toepassing van nieuwe geavanceerde technologieën.
De opleiding Contact Center Management bestaat uit 9 vaste colleges. Daarnaast organiseren wij interessante clinics waarin actuele onderwerpen aan bod komen en een bedrijfsbezoek, zodat u een kijkje in de keuken krijgt bij een bureau of bedrijf, toegespitst op de thema's en onderwerpen van uw opleiding. De opleiding Contact Center Management geeft u handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met Contact Center Management.
College-onderwerpen tijdens de opleiding Contact Center Management:
- Contact Center Management strategie, customer experience & individuele verbeterplan
- Workforce management en optimalisatie
- Toepassing van technologie in het contact center
- Kennismanagement
- Kwaliteit in het contact center & klachtenafhandeling
- Metrics, performance en besturingsprincipes en business case (plus werkcollege)
- Best Practices uit BtoC en BtoB Contact Centers
- Interne en externe tevredenheid
- Leiderschap verandermanagement en HRM
Diploma
U ontvangt, na het succesvol afronden van de opleiding, uw post-HBO diploma 'Contact Center Management'.
U wordt, bij het behalen van een '7' of hoger voor uw eindopdracht, opgenomen in het Register als Registered Contact Center Management Professional.
Toekomstperspectief
De opleiding Contact Center Management leert u een visie te ontwikkelen op het gebied van contact center management. U leert zowel de strategische als de operationele, tactische en personele en financiële aspecten van contact center management te onderkennen zodat u kunt adviseren over het opzetten en uitvoeren van een contact center management-beleid in uw organisatie. De opleiding leidt u op tot een volwaardige gesprekspartner en expert op het gebied van Contact Center Management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgedane kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.
Toelatingseisen
U beschikt als professional over een aantal jaren relevante werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau.
Kosten
Het collegegeld bedraagt € 3.250,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur en readers t.w.v. € 195,-. De vergoeding voor de individuele opdracht, coaching en het eindgesprek is € 295,-. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...