Over deze opleiding
Content Marketing & Cross Media
Het cross media en content marketing vakgebied richt zich op het optimaal laten samenwerken van de verschillende media zoals internet, televisie, radio, print, social media, games, mobiele devices en events. De kracht zit ’m in een uitgekiende en creatieve combinatie van branded content en de verschillende media tijdens het hele oriëntatie en koopproces. Het op juiste wijze toepassen van de strategie bij cross media met relevante content zorgt ervoor dat uw de beoogde doelgroep op het juiste moment, met de juiste boodschap via het juiste medium bereikt en kunnen zowel in b2b als b2c markt effectieve push and pull campagnes worden gerealiseerd.
De opleiding Content Marketing & Cross Media bestaat uit 9 vaste colleges. Daarnaast organiseren wij interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen aan bod komen en een bedrijfsbezoek, zodat u een kijkje in de keuken krijgt bij een bureau of bedrijf, toegespitst op de thema's en onderwerpen van uw opleiding. De opleiding Content Marketing & Cross Media geeft u handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met content marketing en cross media.
College-onderwerpen tijdens de opleiding Content Marketing & Cross Media:
- Cross Channel Marketing Strategie en Campagne Management
- Cross Media & Content Marketing Planning en Implementatie
- Content Marketing Strategie
- Content creatie en management
- Content en organisatie
- Customer journeys en experience
- Testen, meten en ROI can crossmediale campagnes
- Inrichten en tunen van crossmediale campagnes
- Crossmediale storytelling
Diploma
U ontvangt, na het succesvol afronden van de opleiding, uw post-HBO diploma 'Content Marketing & Cross Media'.
U wordt, bij het behalen van een '7' of hoger voor uw eindopdracht, opgenomen in het RCP-register als Registered Cross Media Professional.
Toekomstperspectief
De opleiding Content Marketing & Cross Media leert u hoe u een crossmedia en contentstrategie ontwikkelt en uitvoert door te denken in 'crossmediaal' om zo succesvolle on- en offline (multichannel) marketingactiviteiten te ontwikkelen en te implementeren. U leert een content marketing & cross media-visie te ontwikkelen voor uw organisatie.
Toelatingseisen
U beschikt als professional over een aantal jaren relevante werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau.
Kosten
Het collegegeld bedraagt € 3.250,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur en readers t.w.v. € 195,-. De vergoeding voor de individuele opdracht, coaching en het eindgesprek is € 295,-. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...