Bekijk studentum.nl als: Mobiele site

Customer Service Management

Beeckestijn Business School
Samenvatting
Amsterdam, Oudenoord 325
3 maanden
   
Bedrijfsopleidingen
Nederlands
Deeltijd

Over deze opleiding

Customer Service Management

Klanten kunnen kiezen, klanten maken keuzes en rekenen hard met u af. Meestal niet over geld, wel over de kwaliteit van de dienstverlening. Over die kwaliteit gaat deze post-HBO opleiding van Beeckestijn Business School. Succesvolle organisaties hebben ontdekt dat customer service wezenlijk onderdeel is van de bedrijfsstrategie. Deze opleiding geeft organisaties, professionals en managers de juiste kennis en kunde om een goede customer servicestrategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

Onderwerpen en colleges tijdens de opleiding Service Excellence

De opleiding Service Excellence bestaat uit negen colleges. De opleiding leert u concreet hoe u aan de slag kunt met Service Excellence.

  1. Introductie Service Excellence: visie, strategie en plan
  2. Customer Experience en Customer Service
  3. Service design
  4. Service Excellence cultuur, leiderschap en HRM
  5. Kwaliteit, Service Metrics, NPS en performance verbetering
  6. Marketing & sales dimensie van customer service
  7. Digital en Social Service, Webcare
  8. Customer journeys, processen, technologieën en partnerships
  9. Organisatie en implementatie van Service Excellence

Diploma

U behaalt uw post-HBO diploma Customer Service Management.

U wordt opgenomen in het register voor customer service professionals.

Toekomstperspectief

Customer service is/wordt het meest onderscheidende onderdeel van de dienstverlening aan klanten. Samen met vertegenwoordigers uit de service- en marketingbranche ontwikkelde Beeckestijn Business School deze opleiding op post-HBO niveau. Tijdens de opleiding ontwikkelt u uw eigen visie op customer service management en leert u customer service vanuit strategie in te zetten.

Toelatingseisen

Deze opleiding is geschikt voor service professionals, customer service managers, marketeers, product managers, sales managers, customer experience professionals, customer contact managers met minimaal een HBO werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring. U wilt uw kennis graag verdiepen en verbreden en toepassen in de praktijk.

Kosten

Het collegegeld bedraagt € 3.250,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur en readers t.w.v. € 195,-. De vergoeding voor de individuele opdracht, coaching en het eindgesprek is € 295,-. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden.

Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...


Lees meer over Beeckestijn Business School

Vul hieronder jouw gegevens in.

Vul je gegevens in als je interesse hebt in Customer Service Management en meer wilt weten.

 Vul je contactgegevens in

 Stuur een informatieaanvraag

 Ontvang gratis informatie van de onderwijsinstelling

Contactgegevens Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Leusderend 30
3832 RC

 Bekijk telefoonnummer
www.beeckestijn.org


Gratis informatie aanvragen

Wil je meer weten over Customer Service Management? Vul dan onderstaand aanvraagformulier in! De onderwijsinstelling neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen beschikbaar.

Wil je in het buitenland studeren?

Op educations.com kun je meer dan 90.000 programma's van internationale topuniversiteiten en over de hele wereld vinden en vergelijken.

Blader door programma's