Over deze opleiding
Betere verkoopresultaten met digital en social selling
Een steeds groter deel van het totale koopproces vindt online plaats. Digital en social selling is nodig om de (toekomstige) klant te bereiken. Het vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Met de juiste strategie en aanpak kunnen significant betere verkoopresultaten behaald worden. Wat is een goede verkoopstrategie? Hoe kan ik digital en social selling in de dagelijkse praktijk toepassen? En hoe doe ik dat dan en welke middelen? Zo maar enkele vragen waar u antwoord op krijgt in de opleiding Digital en Social Selling.
Toelatingseisen
Avondvariant
De korte opleiding Digital en Social Selling kent 7 colleges. Deze worden op één vaste avond in de week gegeven, van 18.30 - 21.30 uur. De totale opleiding duurt ongeveer 2 maanden.
Dagvariant
De korte opleiding Digital en Social Selling wordt ook gegeven als dagopleiding. U krijgt dan 4x een dag college, op één vaste dag in de week, met 2 colleges van 3 uur op één dag. De collegetijden zijn van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 16.00 uur.
Kosten
Het collegegeld bedraagt € 1.990,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur en readers t.w.v. € 195,-. De vergoeding voor de individuele opdracht, coaching en het eindgesprek is € 395,- (optioneel). Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...