Cursussen & Trainingen

NIMA B2 - Customer Insight Management

Beeckestijn Business School, In Leusden (+2 locations)
Tijdsduur
3 maanden
Studievorm
Deeltijd
Tijdsduur
3 maanden
Studievorm
Deeltijd
Boek de cursus via de website van de organisator 🤗

Over deze opleiding

Klantinzichten ontwikkelen en vertalen naar strategie

Er komt veel, heel veel meer informatie beschikbaar, ook uit andere bronnen dan het uit het klassieke marktonderzoek. Naast klantendata en klant relatie data (CRM) hebben we nu ook webstatistics en social media data. Deze data geven ons veel meer inzicht in het gedrag van klanten en kunnen worden gebruikt in het creëren van betere klant inzichten, maar ook real time in de communicatie met de individuele klant.

Customer Insight is meer dan alleen het op een rijtje zetten van data. De essentie is het omzetten van deze informatie naar strategie en concrete acties. Hedendaagse marketing vereist inzicht in customer insight. De klant is nu meer leading dan ooit. Een multi-channel benadering, e-commerce, social networks, mobile business maken het verkrijgen van goed inzicht belangrijker dan ooit. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen.

NIMA B2 Customer Insight Management

De opleiding NIMA B2 Customer Insight Management is voor mensen die werkzaam zijn in een marketingfunctie waarbij het inzicht van klanten en het werken met klanten centraal staat. Bij deze NIMA-opleiding ligt de nadruk op onderwerpen waarbij de strategische rol van klantkennis, het ontwikkelen en vertalen van customer insights en de organisatorische aspecten van klantkennis centraal staan. In samenwerking met NIMA en MOA ontwikkelde Beeckestijn Business School deze opleiding Customer Insight Management als optimale voorbereiding op het officiële NIMA/MOA B2 Customer Insight Management diploma.

Diploma

NIMA B diploma

Het volledige NIMA B Marketing diploma bestaat uit 2 modules: NIMA Marketing Manager B1 + een van de vier NIMA B2 Marketing specialisaties. Deze specialisaties zijn Consumentenmarketing, Business Marketing, Digitale Marketing en Customer Insights. Het is ook mogelijk om alleen een specialisatie-module B2 te halen, bijvoorbeeld omdat u ooit eerder al uw NIMA B-diploma haalde en nu graag uw kennis wilt uitbreiden en verdiepen voor een specifiek vakgebied. Het succesvol afronden van NIMA B2 Customer Insight Management geeft u een NIMA B-certificaat.

Kosten

€ 2.990,- excl. BTW, excl. boeken, excl. coaching en excl. NIMA-examengeld.

Vul hieronder jouw gegevens in.

Belangenverklaring doen

Vul je gegevens in als je interesse hebt in NIMA B2 - Customer Insight Management en meer wilt weten.

 Vul je contactgegevens in

 Stuur een informatieaanvraag

 Ontvang gratis informatie van de onderwijsinstelling


reCAPTCHA logo This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Beeckestijn Business School
Leusderend 30
3832 RC

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...

Lees meer over Beeckestijn Business School