Over deze opleiding
Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie waardoor organisaties moeite hebben om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Door de diversiteit en fragmentatie in online media en kanalen is online communicatie een noodzakelijk aandachtspunt voor u als marketingcommunicatieprofessional. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties namelijk anders te communiceren.
Het oppakken van deze uitdaging is het onderwerp van de opleiding Online Marketingcommunicatie. Samen met communicatie vakgenoten verkent u hoe u, als verantwoordelijke voor marketingcommunicatie, een strategie formuleert en realiseert, gericht op het bereiken van concreet resultaat. In deze opleiding krijgt u antwoord op de vraag hoe u de nieuwe digitale kanalen doelgroepspecifiek en op een zinvolle manier kunt inzetten, hierbij inspelend op de actuele trends en ontwikkelingen.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...