Bedrijfsopleidingen

Sales & Accountmanagement 2.0

Beeckestijn Business School, In Amsterdam (+1 locations)
Tijdsduur
3 maanden
Taal
Nederlands
Studievorm
Deeltijd
Tijdsduur
3 maanden
Taal
Nederlands
Studievorm
Deeltijd
Boek de cursus via de website van de organisator 🤗

Over deze opleiding

Sales & Accountmanagement 2.0

Smart selling: op het juiste moment, met de juiste boodschap bij de juiste klant aan tafel zittenKoopprocessen zijn voorgoed veranderd en zullen in de toekomst blijven veranderen. Maar is Sales ook veranderd ? In hoeverre past Sales zich aan bij inkoop en zijn digitale en sociale media onderdeel van het verkoopproces? Een steeds groter deel van het totale koopproces wordt online doorlopen en de prospect heeft veel meer informatie ter beschikking dan voorheen. Recent onderzoek toont aan dat maar liefst 60% van het aankoopproces wordt doorlopen zonder dat contact met het bedrijf in kwestie wordt gelegd. Dit heeft grote implicaties voor sales.

Wat is de impact op de huidige werkwijze en de samenwerking met andere functies binnen de organisatie. En waar worden de prioriteiten gelegd? Deze vragen en andere komen aan de orde in de verschillende colleges van de opleiding. ​Smart selling is waar het omgaat: Op het juiste moment, met de juiste boodschap bij de juiste klant aan tafel zitten. Smart selling is weer een onderdeel van Sales 2.0. Anneke Seley geeft een goede definitie van Sales 2.0: ”Sales 2.0 is een meer efficiënte en effectieve manier van verkopen voor zowel de koper als de verkoper ondersteund door technologie.”Dit alles is de focus van een salesopleiding die zich daarmee duidelijk onderscheidt ten opzichte van andere opleidingen binnen Nederland. De opleiding heeft als doel u met een verfrissende blik naar de eigen sales organisatie te laten kijken waarbij drie belangrijke bouwstenen van sales onder de loep worden genomen:- Salesstrategie en marktplanning- Accountplanning en management- Opportunity en leadmanagement

Diploma

U behaalt, na het succesvol afronden van de opleiding, uw post-HBO diploma Sales & Accountmanagement 2.0.

U wordt, bij het behalen van een '7' of hoger voor uw eindopdracht, opgenomen in het register voor sales & account management professionals.

Toekomstperspectief

Succesvolle moderne salesorganisaties maken gebruik van nieuwe concepten, betere samenwerking en online tools en omvatten een strategische planmatige grondslag. Tijdens de opleiding Sales & Accountmanagement 2.0 leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen en te implementeren voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

Toelatingseisen

U beschikt als professional over een aantal jaren relevante werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau.

Kosten

Het collegegeld bedraagt € 3.250,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur en readers t.w.v. € 195,-. De vergoeding voor de individuele opdracht, coaching en het eindgesprek is € 295,-. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden.

Vul hieronder jouw gegevens in.

Belangenverklaring doen

Vul je gegevens in als je interesse hebt in Sales & Accountmanagement 2.0 en meer wilt weten.

 Vul je contactgegevens in

 Stuur een informatieaanvraag

 Ontvang gratis informatie van de onderwijsinstelling


reCAPTCHA logo This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Beeckestijn Business School
Leusderend 30
3832 RC

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...

Lees meer over Beeckestijn Business School