Referenties

Wat vinden onderwijsinstellingen van ons?

Hieronder volgen een aantal referenties van onderwijsinstellingen die wij hebben geholpen bij het bereiken van de juiste doelgroep en het werven van studenten voor hun opleidingen. Wij zijn er trots op dat wij de verwachtingen van onze klanten hebben overtroffen.

Bel ons:   +31 (0)20 26 22 031  |   info@studentum.nl

Has Hogeschool”We werken nu drie jaar samen met Studentum en zijn zeer tevreden met de resultaten en de service. Onze contactpersonen zijn zeer pro-actief en doen alles om de resultaten van onze campagnes te verbeteren.

Hun bruikbare adviezen zijn gericht op het perfectioneren van onze campagnes waardoor ze ons werk uit handen nemen. Kortom, het is prettig samenwerken met Studentum.”

Erik Weijschedé
Online Marketeer
HAS Hogeschool

ROC van AmsterdamROC van Flevoland"Als ROC van Amsterdam begonnen we de samenwerking met Studentum enigszins behoudend met een proefperiode, omdat het, ondanks hun jarenlange ervaring in Zweden, toch een nieuwe speler was op de Nederlandse markt. Maar die voorzichtigheid sloeg al gauw om in vreugde.

Dagelijks ontvangen we via Studentum kwalitatief goede leads in de vorm van informatie- of brochureaanvragen, die bovendien ook regelmatig leiden tot een aanmelding. We hebben onze samenwerking dan ook weer met een jaar verlengd!”

Alex Borburg
Manager Online Communicatie

ROC van Amsterdam
ROC van Flevoland

UVH”Al sinds 2011 werken we graag samen met Studentum. We kregen duidelijke informatie over de mogelijkheden die er zijn om de Universiteit voor Humanistiek beter vindbaar en zichtbaarder te maken.

De mensen van Studentum luisteren goed naar onze wensen en vertalen dat direct naar oplossingen. Daarnaast nemen ze ons veel werk uit handen door bijvoorbeeld zelf informatie te vergaren en presentaties te maken.”

Esther de Man
Communicatie-medewerker
Universiteit voor Humanistiek

iPabo

”Het prettige van Studentum vind ik dat zij niet afwachten totdat de klant er aan denkt om nieuw materiaal aan te leveren. Zij dragen er echt zorg voor dat de presentatie van de opleiding er goed uit ziet, door actief de klant hierover te benaderen.

Je kunt er zo van op aan dat de presentatie van de opleiding er goed uit ziet en actueel is.”

Saskia van Holk
Communicatie & PR
Hogeschool iPabo