Over deze opleiding
Content strategie; hoe en wanneer zet u welke content in, via welk kanaal, op welke wijze en met welke doelstelling?
Content marketing en/of het hebben van een content strategie; buzz woorden die u overal tegenkomt. Klopt het inderdaad en kan het hebben van een goede content strategie, of het op de juiste wijze in de markt zetten van het juiste type content het verschil maken? Bijdragen aan uw (marketing)doelstellingen? Maar hoe pakt u dat aan? Waar moet u op letten bij het ontwikkelen van een content strategie? Hoe begint u eigenlijk met content marketing? En hoe distribueert u die content dan over de mogelijke kanalen zoals internet, televisie, radio, print, social media, games, mobiele devices en events zodat ze elkaar ook daadwerkelijk versterken? De uitdaging is het op de juiste wijze toepassen van een crossmediale contentstrategie zodat u de beoogde doelgroep op het juiste moment, met de juiste boodschap via het juiste medium bereikt.
Vul hieronder jouw gegevens in.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn...